Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, September 6, 2015

MasyaAllah ! Beraninya mereka langgar janji dan sumpah !

BAI'AH DAN SUMPAH
Bahawa saya Raja Kamarul Bahrin Shah berikrar untuk patuh kepada hukum Allah dan rasulNya dan patuh kepada arahan pucuk pimpinan parti yang tidak bercanggah dengan ajaran Islam.

Dan bahawa saya bersumpah dengan nama Allah "Wallahi, Wabillahi, Watallahi" sekiranya saya meninggalkan atau melompat ke parti lain dengan kerelaan saya sendiri setelah dipilih menjadi calon dan terpilih menjadi ahli Dewan Negeri / Dewan Rakyat atau dilantik menjadi senator, maka saya akan dilaknat oleh Allah, rasul, orang yang beriman serta sekalian yang melaknat, dan segala perbelanjaan saya dengan mengunakan wang elaun ahli dewan tersebut adalah haram.

Dan bahawa saya juga bersumpah dengan nama Allah "Wallahi, Wabillahi, Watallahi" untuk meletakkan jawatan dari menjadi ahli Dewan Negeri / Dewan Rakyat tersebut apabila saya keluar atau dipecat dari parti.

Dan Allah bersaksi atas apa yang saya tuturkan ini..


**** MasyaAllah ! Beraninya  mereka langgar janji dan sumpah !!!!

habis laaaa ... habis laaaaah !!!!


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej