Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, November 28, 2017

Lompat parti untuk melemahkan Pas?

Lompat parti untuk melemahkan Pas?

Assalamualaikum,,,
Selawat dan Salam ke atas Junjungan,,,,

Breaking news! Datuk Amiruddin Hamzah, ADUN anak bukit sertai PPBM, lagi sensasi ialah berita Amiruddin tidak jadi menyertai PAN sekalipun telah berabad lamanya dia menukar kalernya kepada oren dan menjadi mempelam manis dalam PAS.Kenapa? Mungkin ketika ini PH dan cyebertroopernya sedang manari mari meraikan kemasukan Amiruddin ke dalam PPBM dan mungkin sedang merangka strategi untuk menembak PAS dengan pistol airnya, kononnya nak melemahkan PAS.

PAS akan jadi parti celaru kerana masih ada ADUNnya yang suka lompat parti, akan jadi lemah dengan lompatan ini.Satu tamparan kepada PAS.Malah sudah kedengaran suara mendakwa ADUN ini ketika PRU dulu melakukan baiah kerana merasakan PAS masih lagi mengikut syariat Islam dan sekarang tidak lagi kerana enggan menentang BN seolah olah syariat Islam itu menentang BN.Fatwa PH yang masih digunapakai sampai ke hari ini.

Makanya itulah yang difahami oleh ADUN Anak Bukit dan lain lain ahli yang melaompat keluar PAS, sebab PAS dah tak ikut syariat Islam kerana enggan melawan BN, maka mereka melompat keluar kepada parti yang masih mahu mengikut syariat Islam.Persoalannya PPBM parti yang ikut syariat Islam ke? Mungkin ikut standard yang dibuat oleh cybertroopoer PH, PPBM dan lain lain parti dalam PH termasuk DAP ialah parti yang ikut syariat Islam kerana PH menentang BN.

Mudahnyya Islam bagi cybertrooper PH, sehingga apa yang tak ikut apa yang mereka kata dan nak dianggap melangar syariat Islam dan sesiapa yang berbaiah dengan lafaz janji yang mereka buat sendiri dan mengikut lunas lunas yang ditetapkan oleh syariat Islam boleh bila bila masa saja melanggar baiahnya apabila memutuskan PAS sudah berbaik dengan BN.Tindakan mereka ini sudah dihalalkan kerana PAS sudah berbaik dengan BN.Itu saja formula yang digunapakai oleh cybertrooper PH sambil memekakkan telinga dan membutakan mata kepada peristiwa peristiwa semasa yang jelas menunjukkan penglibatan PAS dengan kerjasama dengan BN hanyalah untuk kepentingan rakyat semata mata sedang dalam aspek prinsipnya PAS tetap menentang BN kerana BN berpegang kepada ideologi sekular yang ditentang PAS sama seperti ideologi liberal yang dibawa PH turut ditentang oleh PAS.

Makna kata PAS tetap berpegang dengan syariat Islam, yang lari dari syariat Islam ialah geng geng yang melompat dari PAS termasuk ADUN Anak Bukit yang sebetulnya sudahpun melompat keluar sejak dari penubuhan PAN lagi, tetapi mengambil keputusan untuk menjadi mempelam manis dalam PAS.Menentang atau berbaik dengan BN bukan ukuran mengikut syariat Islam tetapi mematuhi atau menentang perintah ALLAH itu yang menjadi ukuran sebenarnya.

Walaupun kuat mana geng cybertrooper PH cuba menyebarkan berita palsu mengenai kesan lompat parti ADUN Anak Bukit ini, PAS akan tetap teguh dengan ahli ahli dan penyokong ugama ALLAH yang bukan sahaja bekerja untuk parti, mengundi untuk parti dan berkempen untuk parti tetapi juga sentiasa menadah tangan kepada ALLAH pohon agar dimenangkan perjuangan menegakkan syiar dan syariat ALLAH di atas bumi ALLAH ini.

Kalau PH atau mana mana orang rasa lompat parti akan melemahkan PAS, ingat satu benda dengan jelas:

ALLAH MAHA BERKUASA,,,,,,,

TKO (Tranungkite)
Oleh: senik

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej