Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, January 22, 2018

dari mana dia dapa title Ust ni pun tak tahu lah


ini posting "Ust" Badrul Amin
dari mana dia dapa title Ust ni pun tak tahu lah ...
Ustaz !!!
org taubat tak bagi bini tutup aurat ke ???
org taubat masih istiqamah menghina hukum hudud sampai sekrang ke ??
Org taubat masih mengekalkan sekularisma ke ?
Padangan zahir pun kita boleh hakimi batin. Mudahan hujah kita penuh dgn ilmu bukannya sampah ya Ustaz ??!!!
Allahua'lam
jahilnya ustaz menilai !!!
buang la title ust tuh .. buat rosak islam saja !!!
Padangan zahir pun kita boleh hakimi batin. Mudahan hujah kita penuh dgn ilmu bukannya sampah.Allahua'lam
Reformasi yg diperjuangkan Ustaz nak bawa ke mana ?
ke akhirat ????
reformasi yg diperjuangkan anwar ibrahim menepati syariat Islam ke ?
ataupun cuma reformasi Keduniaan ???
kenapa seorang "Ustaz" terkena penyakit SEKULAR ?
==>>> Badrulamin Bahron :
"Banyak orang tanya apa pendirian saya ttg Tun M.
Saya jawab - Kalau mmg dulu dia jahat dan musuh saya, namun kini dia lebih baik dari segolongan orang yang dulu pernah menjadi kawan dan sahabat saya.
Mengapa? - Sebabnya Tun M kini sanggup bersama kami untuk berjuang menghentikan rasuah serta menyelamatkan Negara dari kejahatan pemimpin Umno Bn. Sedangkan orang yang dulu jadi sahabat saya kini mencari sejuta alasan untuk mempertahankan pemimpin2 rasuah yang menghancurkan Negara.
Ingat! Kalau dulu seorang itu jahat tapi kini baik, itulah ajaran Islam - namanya TAUBAT.
Tapi... Jika ada orang yang dulunya baik tapi sekarang jahat, itulah ajaran Syaitan - namanya SESAT.
Jangan pura2 berselindung disebalik kata ISTIQOMAH - kerana istiqomah yang dituntut bukanlah mempertahankan puak atau pemimpin, tapi mempertahankan perinsip kebenaran dan keadilan.
Wassalam."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej