Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, November 25, 2019

Ramai dah terkena dengan Forex yg jenis ada platform seperti



Hari ini saya nak share satu pengalaman saya berkenaan Forex online trading
Ramai dah terkena dengan Forex yg jenis ada platform seperti metatrader, fxcm, fxdd dan sebagainya...
kalau tuan tuan search "annajah forex pilot" atauu "annajah auto pilot" tuan tuan akan jumpa banyak link kat sana ... program autopilot itu adalah program yg saya bangunkan. Sekarang depa dah ciplak serata negara... mula mula dok cadang nak jual, tapi bila saya buat kajian dan bersoal jawab dengan para Ustaz ... saya batalkan projek tu .... tapi hasil program saya yg saya upload ke internet sudah merebak dan diciplak ....
tahun lepas ada org dari kuantan pahang telefon saya minta tolong dan bagi nasihat bagaimana nak selesaikan masalah dia. dia dah laburkan RM50 ribu dan kakak dia RM100 ribu ... tapi mengalami masalah kerugian ... tak dapat balik duit tuh !
apa saya nak buat ... saya minta dia hubungi ejensi tuu lah ...
hati hati lah tuan tuan .... jangan buat kerja sia sia !


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej