Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, March 21, 2020

ada gerakan di dalam Malaysia untuk mewujudkan undi tidak percaya kepada orang Islam

 · 
Public
Public
Seperti aku katakan, ada gerakan di dalam Malaysia untuk mewujudkan undi tidak percaya kepada orang Islam, terutamanya orang Melayu sebagai pentadbir sah negara ini.
Baca sahaja point yang mereka telah gunakan sejak 13 mei lagi. Seakan akan mereka tidak pernah serik dengan kejahatan yang telah mereka lakukan.
Yang pertama, mereka akan bangkitkan kelemahan pentadbiran melayu islam... Mereka mengambil kesempatan diatas situasi di luar jangkaan Dan menggunakannya untuk memburukkan nama pentadbiran melayu islam. Mereka juga gunakan kelemahan manusia terhadap pangkat, harta, Dan wanita, sebagai bukti, melayu islam tidak layak Dan tidak mampu mentadbir negara ini.
Yang kedua, mereka akan katakan, mereka tidak melakukan apa apa kesalahan dalam mengganggu Dan menghasut. Sedangkan, sepanjang masa dalam tempoh aku bangun Sehingga hendak tidur. Cyber troopers mereka tidak habis habis mewujudkan konspirasi, fitnah, tuduhan, provokasi, Dan meroyan.
Sebab itu, aku terdetik untuk menulis hal ini, kerana ramainya yang percaya Dan terpedaya dengan startegi mereka. Terutamanya dari orang melayu islam sendiri. Ianya sangat menyedihkan.
Yang ketiga, musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan, Dan jarum. Mereka telah mengambil kesempatan diatas perbezaan pendapat Dan perpecahan didalam kalangan masyarakat melayu islam.
Mereka tidak perlu lakukan apa apa melainkan tunjukkan kepada masyarakat bukan melayu islam. Lihatlah ini apa yang berlaku apabila melayu islam yang memerintah.
Perakus, penjarah, perompak, saya tanya, ahli politik mana tidak pernah dituduh dengan hal ini. Lihat seperti pekara kecil. Tetapi, Rafizi menggunakan kaedah ini untuk menjatuhkan kerajaan BN. Sehingga kini, beliau menjadi unsung hero kepada mereka.
Ianya kerana, Inilah kepercayaan yang telah disuapkan kedalam hati warga Malaysia. MELAYU JAHAT!
Keempat, mereka Bukan melayu islam yakin, mereka boleh memerintah negara ini lebih baik daripada melayu islam. Malah, ada dijalanan melayu islam sendiri percaya terhadap hal ini.
Tetapi dalam 22 bulan, pemerintahan PH, masyarakat melayu islam sepatutnya sudah Patut dapat Lihat keburukan Dan kelemahan, apabila melayu islam hilang kuasa.
Tidak sampai, 22 bulan, mereka sudah hilang arah Dan berpecah belah. Kesannya, negara kita hampir menjadi kuncar kancir. Hanya kerana ketamakan kuasa Dan kebencian.
Saya katakan, saya bersyukur, kita dah tukar kerajaan. Jika tidak, pastilah mereka akan rahsiakan jumlah sebenar pesakit dijangkiti virus. Mereka akan katakan, negara Malaysia masih selamat. Ini Bukan kenyataan saya tetapi kenyataan mereka sendiri.
Malah, Sehingga sekarang mereka mengaku, jika tiada peralihan kerajaan, mereka mampu menguruskan keadaan ini. Mereka nak tunjukkan kehebatan mereka, sedangkan merekalah punca kepada negara kita didalam keadaan gawat Dan hampir lumpuh.
Sedangkan, mereka sendiri bersikap tidak ambil peduli, Dan lebih memetingkan keuntungan Dan tidak mahu melukakan hubungan diplomatik dengan negara China. Saya pasti, jika mereka masih memerintah. Tiada siapa yang tahu, jumlah angka yang dijangkiti Sehinggalah sudah terlambat.
Tetapi tragedi ini sendiri Akan dimanfaatkan oleh anti melayu islam, untuk menunjukkan kelemahan pentadbiran melayu islam Dan mengukuhkan lagi agenda mereka.
Mereka hanya ada satu agenda iaitu, mencabut kuasa melayu islam di tanah melayu. Ini adalah bentuk penjajahan yang Bukan suatu yang baru.
Lihatlah sahaja, di Singapore. Tanah melayu yang kini kontang daripada status bumiputera. Sudah pasti, bukan melayu menjadi kan Singapore sebagai satu contoh kehebatan pengurusan Dan pentadbiran Bukan melayu islam.
Selama 30 tahun, orang Bukan melayu Dan melayu telah disuap dengan risalah Dan informasi. Dalam tempoh tahun tersebut, mereka tidak mengejar kuasa atau pangkat. Sebab mereka tahu, belum tiba masanya.
Mereka mewujudkan Kekacauan Dan ketidak percayaan terhadap kerajaan. Jika anda sangka, dalam tempoh 15 tahun ini, mereka telah mula menikmati hasilnya. Sama sekali tidak, perjuangan mereka masih belum selesai.
Mereka tidak akan berhenti selagi, mereka tidak murtadkan negara ini, hapuskan monarki, hapuskan kekuatan Dan kekuasaan orang melayu.
Mereka akan lagakan orang melayu islam Dan makan pop corn. Ya, tanpa mereka, melayu islam tetap akan bertelagah. Bezanya, Mereka akan beri beritahu, Inilah kesannya apabila melayu islam yang memerintah. Mereka nak jadikan melayu islam sebagai penjahat Dan punca kepada segala keroskan negara.
Seperti saya katakan, mereka hendak hilangkan kepercayaan Dan keyakinan masyarakat Malaysia terhadap pentadbiran melayu islam.
Kau sebagai melayu islam, akan turut bersorak apabila jatuhnya kerajaan melayu islam. Lihat sahaja kejatuhan BN. Tidak sedar, anak cucu kamu akan memaki Dan menghina, betapa bodohnya kamu kerana tidak nampak permainan mereka.
Hilangnya kuasa Dan kekuatan melayu islam, maka kita pula akan jadi kaum yang bagsat. Kita lah yang menjadi perompak Dan pencuri ditepi jalanan, sedangkan mereka pula yang akan merompak segala Khazanah negara. Mereka lah yang akan menikmati tubuh anak perempuan melayu islam, yang menjual diri kepada mereka, daripada peringkat bawah hingga atasan. Maruah Melayu sudah tiada harga. Anak anak perempuan Bukan melayu akan memandang hina kepada status mereka. Pedoman Agama pun sudah entah pergi ke mana.
Kita adalah Palestin di dalam negara kita sendiri; rakyat yang satu ketika dahulu mempunyai negara sendiri tapi tidak diiktiraf. Kita akan jadi seperti rohingya; pelarian di dalam negara kita sendiri, yang satu ketika dahulu, adalah bumbung yang melindungi hak kita sebagai melayu islam.
Lihatlah sahaja, dalam pemerintahan 22 bulan. Orang melayu islam dihina Dan dicabar. Mereka dengan sengaja melakukan provokasi. Kerana Inilah perancangan mereka. Mereka tidak akan redha selagi mereka tidak dapat menghancurkan melayu islam di dalam negara ini.
Sudah tentu ramai akan bertanya. Adakah Kesetiaan mereka Bukan kepada negara ini?
Mereka adalah rakyat Malaysia seperti kita juga, bezanya mereka faham, erti tidak memiliki kuasa Dan ditadbir oleh orang yang mereka benci. Di dalam diri mereka, ada satu kebencian Dan ketidak puas hati terhadap kita. Ini adalah satu pekara yang normal. Dimana ada kebaikan, disitu lah kejahatan. Lumrah alam.
Harap kamu yang membaca sejarah, mendapat pengajaran Dan iktibar. Jangan sekali kali leka, dengan permainan mereka. Apa sahaja, dikhabarkan daripada mereka mungkin benar, tapi kena ingat balik, apa tujuan mereka.
Yang memang benar, kepincangan Dan kelemahan BN itu ada, tetapi mereka tidak tunjukkan kekuatan Dan kelebihan BN.
Selepas ini, mereka akan ulangi startegi yang sama. Saya katakan, sekali lagi, mereka ingin berkuasa secara mutlak Dan sepenuhnya, sebab itu, dalam tempoh 22 bulan, mereka tidak peduli langsung dengan apa yang berlaku dalam PH.
Kerana, target mereka yang sebenar adalah Kerajaan Bukan melayu islam, sepenuhnya. Dan saya katakan, impian mereka akan tercapai, sebab ini Bukan kali pertama, kamu telah dinasihatkan dengan pekara yang sama.
Saya cuma akan cakap, padan muka. Sekarang, anak cucu kamu adalah bangsa yang merempat di dalam negaranya sendiri, tidak ubah seperti pendatang dicemuh Dan diperlekehkan, kerana hilangnya kuasa melayu islam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej