Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Friday, August 22, 2014

Berniaga depan rumah pun kena saman



KESIAN KESIAN BANGSA KITA.... DITEKAN DISEMUA SUDUT....

 Wahai YB....wahai menteri... kamu tak mahu dengarkah.. di mana peri kemanusiaan kamu !

 Sebelum PRU Berpayung Berpanas mereka datang jumpa rakyat....
 Selepas PRU... kita rakyat umpama sampah bagi mereka !
  


No Wan Else
kt tempat aku..bkn nk racist laa..restoren cinaa..amik kawasan smpai separuh jalan.. jalan tu sepatutnyaa dua hala..tp depa g letak meja kerusi smpai jadi one way..mana pergi pihak berkuasa??? semua kenyap kena suap??? makcik yg jual nasi lemak dpn ni...utk semua jgk..untg2 kte dpt bersarapan..bkn ganggu lalu lintas pun... bodh punya pihak berkuasa..boddoh..lg skali aku ckp..bodoohh

Hasrin Gwgfx:
Apapun...orang melayu la yang jadi mangsanya.Sebab tak mampu bagi suapan pd pihak berkuasa.

Penunggu Kedai Kopi :
Depa ni hanya berani kat org melayu je ..pelik..
Yanzan Zan bungol punya orang

Nurhaizan Mahar
Bgitula nasib mlayu...mamak buka meja ganggu lalulintas xde ape plk....makcik..ni nasihat saya lain kali kalo nak beniaga nasi lemak pastikan makcik ada 5ribu ke 10ribu untuk sumbat mulut pegawai setiap bulan...pastikan juga anak2 makcik ada link ngan samseng...

Mohd Aswan Mohd Noor

APA LA NASIB MELAYU..ABH AKU BARU KELMARIN KENA AMBIK BARANG NIAGA DIA.SEMUA PAYUNG KERUSI MEJA DI AMBIK DBKL..SEMALAM LETAK LAGI BARANG2 NIAGA..DIA DATANG LAGI AMBIK..MANA PERGI BUDI BAHASA???KESIAN ABAH AKU..DBKL KATA OPERASI..KEDAI YG LAIN X DI AMBIK PUN...KEDAI JUDI RUMAH URUT XNAK PULAK OPERASI...JUAL AIR NENAS MANGGA DI REMBATNYER...ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej