Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, September 16, 2017

Buat pencerca dan pemerli mudir maahad tahfiz


Dahlea Al-Saadi
2 hrs
Akhir .....
Buat pencerca dan pemerli mudir maahad tahfiz ....pembenci golongan ugama ...dan kaki melekeh pelajar pondok dan tahfiz ...tak kira lah para wokyek abdi dap atau ilmuan bertaraf phd , ini utk kalian .....
Tolong sampaikan kepada yang mengutuk pengetua dan guru2 Pusat Tahfiz....
Coretan Bekas Pelajar Darul Quran Ittifaqiyah.
Kecekalanmu, ketabahanmu, kesabaranmu, ketenangan mu, Wahai ust Zahid mahmood..adalah sifat mu yg xda tolak bandingnya..
Di saat kamu di cerca, dimaki, di salah anggap, dan tohmahan dari 'ahli2 ilmuan' 'ahli2 bijaksana' di luar sana, dan mcm2 lagi..dgn tenang kamu menghadapi ujian ini dari Allah s.w.t ..
Bagaiamana dirimu boleh mengahadapi semuanya dgn tenang..sedangkan aku sendiri hampir2 hilang 'akal' saat melihat segala tohmahan yg dilemparkan terhadapmu..
Xpe ust...mungkin mereka yg mengeji mu tidak melihat dan bahkan tidak penah mengenali dirimu sebagai mana Kami yg menjadi saksi perjuanganmu dlm memberi Kami ilmu agama.
Mereka tidak Akan penah tahu bagaimanamu perjuangan mu dlm memberi Kami makan dan minum secukupnya dan ilmu secukupnya..TANPA MEMINTA ATAU MENGENAKAN YURAN PEMBIAYAAN WALAU 1 SEN PON..kerana seramai 30 orang dari kami belajar dikeramat pada 2004-2008 tergolong dari golongan yg kurang mampu..
Kami menjadi saksi bagaimana pengorbanan mu, yg menjaga Kami ibarat anak mu sendiri, bahkan lebih !!! Tidak perlu Kami mencoret segala pengorbanan mu dan ust2 yg lain disini kerana iya terlalu mahal untuk Kami kongsikan.
Dunia tidak Akan penah melihat Akan perjuangan mu yg telah melahirkan lebih dari puluhan huffaz !! Kami ulang TANPA MEMINTA ATAU MENGENAKAN YURAN PEMBIAYAAN WALAU 1 SEN !
Tp dunia Akan melihat kamu bila perkara sebegini rupa terjadi..
Kepada.
UST ZAHID.
UST IZZUDIN
ARWAH UST YUSUF (Rakan seperjuangan)
ARWAH AMRUL (Rakan seperjuangan)
UST ZAHARI
UST WAN
UST HUZAIFAH
Teruskanlah perjuangan dan usaha mu dalam memberi Kami semua Ini ilmu dan didikan agama...!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej