Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Thursday, October 19, 2017

PEMBOHONGAN AKHIRNYA AKAN TERSERLAH


PEMBOHONGAN AKHIRNYA AKAN TERSERLAH

Satu sebab utama yg digunakan mereka yg keluar PAS adalah kununnya PAS nak bergabung dengan umno..Walaupun dah beribu kali PAS tegaskan ia adalah fitnah namun puak PANkhianat ini tetap sebarkan fitnah ini.. Malangnya ada yg termakan racun fitnah ini termasuklah bekas pimpinan tertinggi dahulu. Ada yg percaya kerana terlalu benci dgn umno..

Mereka ini walau berpuluh tahun berada dalam PAS tapi kerana kebencian pada umno mereka mudah termakan fitnah yg direka ini.. Mereka hanya mengambil maklumat sebelah pihak dan kebencian mereka mengatasi kebenaran.

Sebenarnya yg mengadu domba hanya segelintir agen perosak yg menyelinap dalam PAS.. Mereka masuk PAS semasa era reformasi yg membawa ideologi luar spt sosialis yg anti establishment. Bagi mereka keutamaan adalah menentang kerajaan kapitalis yg rasuah.

Agenda islam tidak menjadi keutamaan mereka kerana bagi mereka nilai universal lebih utama perlu ditunjulkan.. Hudud dan hukum islam adalah senarai terbawah dlm agenda mereka. Mereka ini suka menonjolkan diri terutama semasa demonstrasi n rapat umum..

Mereka ini juga berjaya mempengaruhi org LAMA PAS yg terlalu gelojoh nak berkuasa di Putrajaya dan juga puak2 IRC yg diberi peluang bersama PAS... Mereka bergabung dan cuba menguasai PAS dgn bantuan luar tapi GAGAL. Kelompok inilah yg menubuhkan parti baru walaupun semasa pemilihan muktamar mereka menyatakan sesiapa yg KALAH jgn keluar PAS dan tubuh parti baru.. Tidak hairan skrg ini mereka bergaduh pula utk menguasai parti baru.

Sekarang fitnah mereka semakin terbongkar oleh perlakuan mereka sendiri.. Mula2 mereka kata mereka menubuhkan PAN kerana PAS telah lari dari dasar perjuangan dan ingin bergabung dgn umno..

Kemudian bila MCA kata PAN sama dgn PAS Din Ayub kata PAN berbeza dgn PAS kerana PAN bawa ISLAM PROGRESIF..

Husam pula kata umno ajak PAN jatuhkan PAS di Kelantan.. Kalau kat Kelantan pun umno nak lawan PAS takkan umno nak bagi Trengganu dan Kedah kat PAS... Nampak sgt
PEMBOHONGAN puak2 depa ni yg direka..

Budak PASTI pun faham ia adalah fitnah yg direka tetapi amat malang mereka yg berpuluh tahun dlm PAS boleh termakan fitnah ini....

Janganlah kita terus tertipu dengan fitnah yg direka oleh musuh islam ini. Mereka akan sentiasa berusaha menghancurkan perjuangan islam ini.. DAP secara jelas menentang islam.. Tak percaya TANYALAH DAP mahukah DAP memberi peluang hukum islam dilaksanakan jika PH memerintah..?
Kalau jawapan dia ya,

...kenapa DAP putuskan hubungan dgn PAS?
Sebenarnya DAP telah berulang kali menegaskan mereka menolak hukum islam dan menegaskan Malaysia adalah negara sekular.

Jika non muslim dalam DHPP boleh terima perjuangan PAS takkan kamu yg berjuang berpuluh tahun dalam PAS boleh termakan racun fitnah itu!!!

Buat agen perosak yg telah KELUAR atau masih tinggal dalam PAS.., INGATLAH kerja buat kamu akan mendapat balasan tidak di dunia di akhirat nanti..

Kamu boleh mencederakan PERJUANGAN ini tapi kamu tidak sekali2 dapat MEMATIKAN PERJUANGAN ini. Dan kecederaan ini akan menguatkan lagi ILTIZAM dan KOMITMEN ahli2 PAS yg ISTIQAMAH.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej