Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, April 22, 2018

Dlm ph ada kartel azmin .kartel anwar. kartel tun ada tak?


AyobHussin Pulau Keramat shared a post.
3 hrs
Ai Mei Lavender
12 hrs
Akhirnya maklumat bocor....
Susulan 8 nama calon Azmin Ali (Kartel) untuk bertanding di Selangor telah ditolak oleh Presiden PKR Datin Seri Wan Azizah . Mereka termasuk Naib Presiden PKR, Tian Chua, Pegawai Azmin Ali iaitu Hilman Idham dan 6 yg lain lagi. Pengguguran tersebut dilakukan demi mengelakkan planning Azmin Ali yg dikatakan akan melompat parti jika menang PRU ke - 14 ini.
Alhamdulillah terima kasih kepada Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ibrahim kerana berjaya menghidu kerja - kerja kotor dan jahat yg cuba dibuat oleh puak kartel yg diketuai oleh Azmin Ali. Mengenai desas- desus Tian Chua untuk membuat sidang media tergempar untuk keluar parti PKR tidak menjadi kenyataan malah ianya sebagai ugutan supaya Presiden PKR itu tunduk dgn kemahuan puak-puak kartel. Walaubagaimanapun pagi tadi dikhabarkan ada pertemuan tertutup 4 mata antara Presiden PKR dgn Zuraida yg terkenal dgn panggilan Mak Lampir di rumah kak wan bagi memberi tekanan pada Presiden PKR agar tunduk dgn kehendak kartel yg diketuai oleh Bekas Menteri Besar Selangor ini.
T.kasih Kak Wan kerana berjaya mencantas puak-puak kartel dari menjahanamkan PH menuju ke Putrajaya. Tindakan bijak kak wan ini akan terus kita pacu menuju ke Putrajaya.
Mohon rakyat Malaysia terus fokus tumbangkan BN pada PRU ke - 14. Hal kartel ini anggaplah sudah settle selagi YB Rafizi Ramli masih berada di dlm PKR selagi itulah puak kartel akan gagal dlm segala perancangannya.
Sharifah Sofia Syed Rashid.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej