Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, October 7, 2015

buat ikram KL aka alvin tan

wahai bro ikram. ada benda sikit aku nak ckap. mcm ni sajalah. jika kau rasa was2 dengan kewujudan kau. was2 dengan agama kau dan siapa yg menjadikan kau. aku ada cara bro mcm mana nak sattle masala kau ni. MATI!!. ya.. kau pergi mati saja. aku cabar kau. kau bole pilih jalan mati mana kau nak ikut sama ada tembak diri kau. terjun bangunan atau gantung diri. kami sentiasa menunggu dan sediakan popcorn untuk melihat kau mati. bro ikram. aku percaya hati kau kering bro. x takutdengan mati. sekiranya kau nampak api neraka pun di depan mata kau. saitan akan berbisik kat telingan kau dan berkata "ala.. apa nak takut. lu masi muda. lama lagi nak mati bila dh tua nanti baru la taubat" sbb tu la aku kata untuk menyelesaikan masala hidup ko dan kesangsian ko.pergi lah mati. bro ikram.. pada saat nyawa kau secara perlahan lahan meninggal kan jasat kau. di sana kau akan nampak mahluk mana yg akan datang mendekati kau. mahluk yg selama ini kau aku dan semua org x perna nampak. ketika itu kau akan menjerit dan menangis untuk hidup semula. dan ketika kau di tanam di liang lahat kubur kau. pabila kami melangkah meninggal kan kau sejauh 7 langkah. pada masa itu kubur kau akan di goncang dan menjadi sembit. kau akan rasa sakit dan sekali lagi menjerit. dan jeritan kau tidak ada siapa pun yg mampu mendengar. bro ikram. apa yg membuat kan kami marah adalah kau bukan mat indon dan lain agama dari kami yg selalu memaki agama kami. tpi kau adalah org malaysia sendiri apatah lagi kau tu islam sesama kami. bro ikram. aq x perna mati. dan x perna lalui semua tu. tpi percaya la. mati tu tetap benar. mati saja yg dpat memisahkan dosa pahala seseorg. aku dan kau sama saja bro. aku x sembayang. x baca alquran. dan bukan la seorg yg kaki ulang alik ke masjid. tpi bro. beza kita ialah. aku x menghina agama aku sendiri. aku xperna tutup telinga ketika azan. walau aq tau apa itu dadah. ganja. clubing dan maksiat. aku suda lalui ia dari dulu lagi sebelum kau lalui dunia kau. itu saja pesan aku. jika kau masi was2 dengan kewujudan. kelahiran agama dan siapa tuhan yg patut kau sembah. kau pergi mati saja bro. aq tau kau berani. kipidap!!!!
    • Slay Paradox matilah wahai bro ikram. x paya la engkau serabut kan kepala kau lagi dengan berbagai teka teki dan persoalan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej