Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, October 28, 2015

Mat Sabu -Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi

Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

http://www.malaysiakini.com/news/166723 "

Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. " 

" Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. 

Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu Jesse Labu Keadilan N9ERS

***

MONDAY, OCTOBER 26, 2015 Sandiwara PAN Berjalan Terus Dalam Siri Ceramah Kali Ini. Mana dia Konsep Islamik yg dibanggakan oleh Pengkhianat Amanah No-hal. Nak gang sama DAP digunakan bagi memutuskan silaurahim dan terus jadi pengkhianat. Tapi dah 2 bulan lebih dah PAN namun tidak kedengaran ura2 pun untuk memperjuangkan hokum Shariah tersebut. Cumanya Mat Sabu ada guna alasan nak dapat restu DAP. Kononnya hendak lebih progressive, inclusive dan locomotive. Cumanya, alasan PAN tak boleh pakai. Sebabnya apa2 agenda mengenai Shariah restu tidak muktamad. Tiada alasan yang kukuh untuk menangguhkan perjuangan Shariah. Jelas pada kita, PAN hanyalah alat untuk memecahkan Ummah. PAN hanya alat untuk memulakan permusuhan antara golongan mukminin. Kalau Mat Sabu ikhlas dgn Islam sudah tentu tentu MAT Sabu tak sebut bukan kerana Islam dan setuju dgn Karl Marx waktu di interview oleh Malaysiakini. Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini 

http://www.malaysiakini.com/news/166723

 "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. " " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Tapi Mat Sabu lawan orang cintakan Jemaah. Kita semua dah kena tipu dgn sandiwara Mat Sabu dan rakan2 JIM. Mat Sabu dan PAN guna agama untuk menipu ahli dan rakyat MAlaysia. Jangan biarkan diri kita ditipu PAN. Faktanya, Mat Sabu tentang orang yg cintakan Islam DAP pada masa bersuara menyokong PAN. Ahli PAN kena tipu hidup2 dgn Mat Sabu dan rakan2. DAP pula kena tipu dengan PAN yg kata ahli dia ramai, tapi pemimpin lagi ramai dari ahli TIN BISKUT (TB) MombasaWaves

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej