Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, October 24, 2015

Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B ?


Nik Mohamad Abduh
1 hrEdited
Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B?'. Saya jawab, kerana semua di hadapan saya bangun berdiri puji PM sambil angkat buku bajet. Saya pun duduk, protes 'bajet panadol' yang takkan berjaya. Saya protes BN dalam duduk, berdiri dan dalam rebah pun. Saya tak perlu bersama atau sama dengan sesiapa untuk menentang pengkhianat. Saya hanya perlu bersama rakyat selepas Allah.

Untuk parti yg Parti baru menetas !

Ustaz Mokhtar Dup Phg
1 hr
ih pakai pampers sehingga kena ikut semua apa yg kamu lakukan. Kami parti dewasa. Bahkan lebih dewasa dari kamu yg baru menetas beberapa hari. Kami ada cara kami sendiri dlm menterjemahkan penentangan atau menolak sesuatu yg kami tidak suka. Jgn ingat hanya cara dan uslub kamu sahaja yg betul...maaf ye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej