Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, March 25, 2017

debat pasal singkatan nama parti, mcm nak perang !


Geng sendiri pin panggil PAN !
Pertandingan "sapa paling" Bodoh peringkat antarabangsa !!!!
Pia laaa marah pemimpin hangpa !
***
debat pasal singkatan nama parti, mcm nak perang !
rakyat tak dak masa nak dengar hangpa depat isu singkatan nama tu ... rakyat tengah nazak ! puiih !
ini luahan rakyat marhaen :
Muhammad 2020 shared Nasir Seligi's post.
Ahli2 Yang Berhormat, sedih tengok video ni.


macam sarkas daaa !
-4:18
21,691 Views
Saya, antara penduduk Sepang, daerah Selangor paling hujung, masalah air asyik datang tak henti2. Kejap2 xdak air. Kejap2 xdak air. Haritu dapat air 'teh' free satu kolah.
Kemudian YB2 yang saya hormati, jalan kat Sepang ni, kalau saya bawak moto tak hati2, kalau terlanggar lubang, habih saya. Ni baru saya, kawan2 saya? Tolonglah tengok jalan2 kat sini camna 😭
Apa benda yang hampa dok bising dalam Parlimen Malaysia ni? BILA NEGARA NI NAK MAJU KALAU HAMPA PI DEBAT BENDA TADAK GUNA CAMNI. SETIAP MINIT HAMPA KAMI YANG BAYAQ GAJI. DUIT RAKYAT.
DAHLAH KERAJAAN PUN NTAH APA2. PEMBANGKANG PUN HADOI.
Adakah ini sebuah petanda dan indikator negara maju kalau YB2 dok debat pasal sebutan Amanah/ PAN.
Yang Menteri tu, kata ajelah Amanah. Apa salahnya. Jangan ikut ego tu sangat.
Yang Pembangkang ni, dah kawan tu dok ejek PAN bagai, jangan dilayan. Habis masa. Isu rakyat banyak lagi tak selesai. Camna hampa leh spend masa debat benda2 cmni.
Nampaknya Wawasan 2020 aku je kot jadi negara diri yang maju. Negara Malaysia?
Jomlah kita perbaiki diri. YB2..jom. Kalau betul nak negara kita ni maju. Rakyat, pemimpin, semua kena islah diri. Baru tak jadi camni.





No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej