Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, March 22, 2017

Wow dia gerenti PH akan menang !



Wow dia gerenti PH akan menang !
"SAYA GERENTI " KATANYA !
Di sarawaks...mr.108 votes..dengan undi rosak pon boleh tergolek dog!!
Cakap mengatasi taqdir !
ingat dunia ini dia perintah kot ?
dakwah : saya cuma nak ingat kan kamu ..... (dakwah)
lebih baik mu kata Insya Allah dari berkata "saya gerenti "
سُوۡرَةُ الکهف
وَلَا تَقُولَنَّ لِشَاْىۡءٍ إِنِّى فَاعِلٌ۬ ذَٲلِكَ غَدًا (٢٣) إِلَّآ أَن يَشَآءَ ٱللَّهُ‌ۚ وَٱذۡكُر رَّبَّكَ إِذَا نَسِيتَ وَقُلۡ عَسَىٰٓ أَن يَهۡدِيَنِ رَبِّى لِأَقۡرَبَ مِنۡ هَـٰذَا رَشَدً۬ا (٢٤)
Dan janganlah engkau berkata mengenai sesuatu (yang hendak dikerjakan): Bahawa aku akan lakukan yang demikian itu, kemudian nanti. (23) Melainkan (hendaklah disertakan dengan berkata): Insya Allah dan ingatlah serta sebutlah akan Tuhanmu jika engkau lupa dan katakanlah: Mudah-mudahan Tuhanku memimpinku ke jalan petunjuk yang lebih dekat dan lebih terang dari ini. (24)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej