Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, March 19, 2017

isu ug - Pemimpin PAN berbohong !

Ayob Hussin SHAH ALAM: Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Khalid Samad bersetuju usul pertemuan antara Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diadakan bagi membincangkan isu masalah negara dan bukannya merancang pembentukan Kerajaan Perpaduan (UG).

Katanya, semua pihak perlu menerimanya dengan hati terbuka memandangkan perkara itu boleh menguntungkan rakyat apabila kerajaan dan pembangkang duduk bersama membincangkan dasar polisi negara.

nah Ini dia link :
coba lah nafikan !

http://www.freemalaysiatoday.com/.../khalid-samad-sokong.../
Membincangkan isu negara dan bukannya merancang pembentukan kerajaan perpaduan.
FREEMALAYSIATODAY.COM
Ayob Hussin ini lagi !

coba lah nafikan !

Khalid Samad Berbohong Berkenaan Kerajaan Perpaduan (UG)?
Posted on Friday, March 13 @ 21:25:56 MYT 
Dilulus untuk paparan oleh PenorehGetah

Respon 

Klana Jaya: Selepas wacana antara Dr Zuhdi Marzuki dengan Khalid Samad di Klana Jaya. Ramai peserta keliru dengan jawapan yang diberikan oleh Khalid Samad. 

Dalam wacana tersebut, Khalid Samad mendakwa Unity Government (UG) telah dicetuskan Presiden PAS tanpa perbincangan dengan pihak AJK PAS Pusat. Tapi malangnya menurut maklumat yang disampaikan oleh pihak Presiden sendiri, sebenarnya UG adalah hasil kertas kerja Dato Kamaruddin Jaafar semasa menjadi Setiausaha Agong 

Malang bagi Presiden cetusan idea ini tidak dapat dihadam, malah ada dikalangan AJK sendiri menjadikan modal untuk menyerang kepimpinan Tuan Guru Presiden.

Walaupun Tuan Guru menarik balik, tetapi UG masih dimainkan untuk menjatuhkan kepimpinan PAS yang dikatakan tidak sehaluan dengan gagasan Pakatan Rakyat untuk membentuk Negarayang lebih libral tanpa syaria (menolak hudud danundang2 Islam).

http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News...
LikeReply1 min
Ayob Hussin Jangan berbohong terlalu banyak , zaman sekarang zaman IT !

org boleh cari fakta !

sebagai contoh ::::

GST ...anwar adalah salah sorang org pertama yg cadangkan GST ...
LikeReplyJust now

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej