Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, April 16, 2017

ada org cakap kami fitnah mat sabu hal pola pemikirannya yg cenderung pemikiran kominis

ada org cakap kami fitnah mat sabu hal pola pemikirannya yg cenderung pemikiran kominis ...
NAH sila baca dan hadamkan !
Kepada penyokong amanah , sila muhasabah dan hitung diri !
Fikir semula kedudukan tuan tuan dalm party tu !
Kami bukan dengki , tapi demi keselaman aqidah tuan tuan dan demi negara tercinta
Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini
"Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "
" Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."
Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu


WAWANCARA Mohamad Sabu antara lain mengimbau semula bibit-bibit pergeserannya dengan Anwar Ibrahim serta skandal yang ditempuhinya pada 1995.
MALAYSIAKINI.COM

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej