Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Friday, April 14, 2017

Haaa mampui hang rafizi !


Haaa mampui hang rafizi !
PRESS STATEMENT
BY DATO’ DR. NASHARUDIN MAT ISA
CONCERNING ALLEGATIONS AND STATUTORY DECLARATION
MADE BY RAFIZI RAMLI
DATED 13 APRIL 2017
With reference to the statements made by Mr. Rafizi Ramli dated 13 April 2017, I wish to categorically stress that these statements implicating me as the subject matter are not only baseless and irrelevant but serve as a gross defamation to me and to Parti Islam Se-Malaysia (PAS).
Further to that, I strongly deny his baseless allegations of my having received any forms of payments and/or funding from the sources as described by him in his Statutory Declaration (SD).
I also wish to stress that not only am I willing to cooperate on any investigations conducted by the MACC on this matter but that I have sought and submitted for legal counsel as the next course of
actions, in terms of initiating legal action as well as any other appropriate actions deemed reasonable, expedient and in accordance to the rule of law.
KENYATAAN MEDIA
Dengan merujuk kepada kenyataan Sdr. Rafizi Ramli bertarikh 13.4.2017, saya dengan ini menegaskan bahawa segala pernyataan beliau yang melibatkan saya adalah tidak ada kaitan dengan diri saya malah kenyataannya itu adalah fitnah dan berniat jahat kepada saya dan Parti Islam Se-Malaysia (PAS).
Saya dengan ini juga menafikan dengan sekeras-kerasnya pernah menerima apa jua bentuk bayaran dan/atau sumbangan daripada sumber-sumber seperti yang dinyatakan oleh beliau
melalui tuduhan yang tidak berasas dalam Kenyataan Bersumpah (SD) tersebut.
Ingin juga saya menegaskan bahawa bukan sahaja saya bersedia untuk bekerjasama dalam sebarang siasatan oleh pihak SPRM bahkan saya juga telah menyerahkan kepada pasukan peguam
untuk langkah seterusnya termasuklah memulakan tindakan undang-undang dan apa jua tindakan yang wajar untuk dilakukan menurut lunas undang-undang yang mana dianggap wajar dan suai
manfaat.
Dato’ Dr. Nasharudin Mat Isa
Kuala Lumpur
14 April 2017

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej