Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, August 1, 2017

PAN SETAN!! PAN LAKNATULLAH!!!

LikeShow more reactions
Reply
1
Yesterday at 9:13amEdited
Manage
Dahlea Al-Saadi PAN SETAN!! PAN LAKNATULLAH!!!

Betul sangkaan kita selama ni yang Pan sanggup GADAI AGAMA JUAL BANGSA hanya untuk menjayakan misi Munafiq mereka menjadi ejen menghancurkan gerakan Islam rantau Timur terutama di Malaysia.

Kita mula terpanggil untuk bertanya dari mana DAP ambil duit untuk taja Puak G18 PAN rampas kuasa dalam Pas. Dakwaan Razali yang DAP dapat sumber yahudi 1.2Bilion amat memeranjatkan.
Modus operandi pertama adalah mencipta persepsi MEMBUNUH KAREKTER TGHA pada mata ahli Pas melalui kalimat UG. Ulama Pas difitnah seperti biasa perangai kafir pada gerakan Islam yakni SEKS. RIZIEQ FPI INDONESIA yang jatuhkan AHOK juga sekarang hadapi isu seks.
RPK dakwa Husam terima duit dari tokey judi John Soh. Husam diam hingga kini. Juga didakwa menerima duit John Soh ialah Rafizi, Shaifuddin, DSAI, AZIZAH & NURUL IZZAH.

Terbaharu bukan lagi sembunyi tapi terang terang terima dana dari gerakan kristian dari Koon Yew Yin. SEORANG PADERI YANG DERMAWAN. Mana dia korek duit pun kita musykil.
Patutpun Pan Mujahit dan Salahudin bermatian pertahan buku Rahib Kristian Evangelis Becoming Hannah. Ada udang di sebalik batu rupanya.
Teringat juga kita DAKWAAN PEMIMPIN PAS TERIMA 90 JUTA dari SRC tahun 2011 sedangkan PERJAWATAN TERTINGGI DALAM PAS WAKTU ITU dipegang sebahagian besar pemimpin Pan sekarang. Apalagi perjawatan Pan kini TAK PERNAH RESPON PADA ISU 90 JUTA DAN SENYAP TUPAH. Kamukah yang terima tanpa pengetahuan Presiden TGHA? Bila TGHA tahu lalu TGHA kuar perkataan BARUA.
Sekarang PAN PUSAT dan PAN KELANTAN perlu jawab isu dana kristian dari Paderi koon yew yin kepada Pan Kelantan atas dakwaan AKAN DIGUNA UNTUK JATUHKAN KERAJAAN ISLAM KELANTAN yang diperintah Pas.
Lahanat sungguh kamu. Udahlah kamu hina Allah swt dengan langgar janji bersaksikan Allah swt. Kamu hina Allah swt setaraf SEBUNGKUS NASIK BRIANI. Kamu hina apa yang dibuat oleh ATGNA untuk jaga Pas dari dikhianati Wakil Rakyatnya melalui Baiah. APAKAH ATGNA dah tahu siapa kamu lalu ikat dengan baiah? Tu pun puak munafiq ni senang2 langgar.

Duhai Melayu Islam yang cintakan agama Suci dari Allah swt!!!
Duhai rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian!!!
Tak terdetik kah di hati kamu untuk menilai siapa PAN? Tak nampak kah oleh kamu ARUS KEJAHATAN yang melanda parti politik Malaysia bawaan pakatun haramjaddah?
Jika aku ahli Pan dan penyokong pakatan harapan haramjaddah tu, AKU KOYAK BORANG KEAHLIAN PAN SEKARANG JUGA. TAK SANGGUP AKU SEKONGKOL DENGAN PUAK MUNAFIQ YANG NAK HANCURKAN AGAMA DAN BANGSA SENDIRI.
AR RAHMAN!!! AL LAMAL QURAN!!! KHALAQAL INSAN!!! AL LAMA UL BAYAN!!!
NIKMAT ALLAH SWT BAGAIMANAKAH LAGI YANG KAMU INGIN DUSTAKAN?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej