Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, December 23, 2018

Islam tak kan kalah dengan adanya pemimpin seperti ini Jangan kira peluang Islam sudah berakhir

Islam tak kan kalah dengan adanya pemimpin seperti ini. Jangan kira peluang Islam sudah berakhir ... TIDAK SAMA SEKALI !
Islam adalah agama kemenangan ... BUKAN AGAMA KEKALAHAN !
Walau dibenci dan dihalangi oleh golongan munafiqeen dan musyrik, Islam tetap terpelihara, DAN AKAN MENJADI AGAMA YG MEMIMPIN DI AKHIR ZAMAN !
Bunuh lah seberapa yg kamu suka ...nah lihat di sana... di eropah sana .... mampukah kamu menghalangnya ??
mampukah ??
Islam agama luar aqal, luar jangka, pelikk....
Lagi kuas ditindas, lagi cepat Islam membangun ..
Sebab apa ? sebab ia agama Allah Tuhan pemilik segala Alam
Jika kamu mahu mengurangi waktu pembelajaran pendidikan Islam di sekolah, kami hantar anak2 kami ke tahfiz..usai tamat menghafal al Quran dan menguasai bahasa Arab, anak2 kami boleh mengambil SPM dan melanjutkan pelajaran ke mana2 pusat pengajian.
Bahkan tanpa SPM pun banyak lagi kampus luar negara menerima anak2 kami untuk teruskan pengajian.
-3:00
Comments
Write a comment...
oleh kerana cuma 3 jam belajar agama dari 25 jam
umat islam telah gagal memahami perkara asas agama.
pemimpin nak kurangkan hanya 1 seminggu ?
kita boleh bayangkan apa akan jadi ?
1 - Bagi kamu agama kamu, bagi kami agama kami
2 - Dan sungguh Orang-orang Yahudi Nasrani tidak akan pernah ridho kepadamu sampai kamu mau mengikuti agama mereka
3 - Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya. Tanda yang menunjukkan mereka (sebagai orang-orang yang soleh) terdapat muka mereka – dari kesan sujud (dan ibadat mereka yang ikhlas). Demikianlah sifat mereka yang tersebut di dalam Kitab Taurat; dan sifat mereka di dalam Kitab Injil pula ialah: (bahawa mereka diibaratkan) sebagai pokok tanaman yang mengeluarkan anak dan tunasnya, lalu anak dan tunasnya itu menyuburkannya, sehingga ia menjadi kuat, lalu ia tegap berdiri di atas (pangkal) batangnya dengan keadaan yang mengkagumkan orang-orang yang menanamnya. (Allah menjadikan sahabat-sahabat Nabi Muhammad, s.a.w dan pengikut-pengikutnya kembang biak serta kuat gagah sedemikian itu) kerana Ia hendak menjadikan orang-orang kafir merana dengan perasaan marah dan hasad dengki – dengan kembang biaknya umat Islam itu. (Dan selain itu) Allah telah menjanjikan orang-orang yang beriman dan beramal soleh dari mereka, keampunan dan pahala yang besar. (Surah Al-Fath: 29)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej