Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, December 20, 2016

Kenapa Delete???? ... Khadump tolong faham statement no 3 ... jgn main sondol je

Kenapa Delete???? ... Khadump tolong faham statement no 3 ... jgn main sondol je..

1. Dr Rora dan Dr Maza adalah antara individu paling lantang yang menyatakan Perang Syria ialah Perang Sektarian iaitu Perang mazhab di antara Sunni dan Syiah.

2. Menurut SU Politik TG Abdul Hadi Awang ke Tehran atas jemputan Dr. Abdurrahman Bayraan, yang merupakan seorang ulamak Iran bermazhab sunni dan juga merupakan ahli Ittihad Ulamak Sedunia.

3. Tidak ada kenyataan dari Setiausaha Politik TG Abdul Hadi Awang juga yang menyatakan kedatangan ke sana mewakili KUIS. Yang ada hanyalah laporan dari website tidak rasmi bagi KUIS (ulamasedunia.org) yang menyatakan kedatangan TG Abdul Hadi Awang ialah mewakili KUIS (sudah di delete).

4. Meskipun sudah di delete penyokong taksub Dr Maza dan Dr Rora memainkan isu website tersebut kononnya kenyataan di website itu merupakan kenyataan rasmi mewakili daripada TG Abdul Hadi Awang sendiri.

5. Setakat ini hanya kenyataan daripada Setiausaha Politik TG Abdul Hadi Awang sahaja di yakini sahih. Sama-sama kita tunggu pernyataan rasmi daripada TG Abdul Hadi Awang sendiri.

6. Apa yang lagi penting buat masa sekarang, nasib saudara kita di Syria terbela. Dan hentikanlah sementara pendirian "holier than thou" sehingga segala penjelasan bagi meredakan situasi yang semakin meruncing di Syria di nafikan terus.

Sekian.

#TeamIstiqomah

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej