Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Friday, August 28, 2015

Saya Bukan Islam, tapi Sokongan saya tetap bersama Umat Islam

Saya Bukan Islam, tapi Sokongan saya tetap bersama Umat Islam.
Hukuman Islam adalah hak setiap Umat Islam.
Hukuman Islam akan mendidik Rakyat dari Keadilan, Kejahatan dan yang penting Rakyat Bukan Islam juga akan faham batasan.
Hukuman Islam juga akan membaiki tabiat Ahli Politik dalam Negara.
Saya Sokong Hukuman Islam disegerahkan untuk Selamatkan Negara kita.
Saya teringin untuk hayati Kerajaan yang berteras Keagamaan. ..
Kepada Sahabat2 yang Bukan Islam ingin saya menegaskan disini AlQuran juga telah menyatakan bahawa Bukan Islam tidak akan diganggu oleh Umat Islam atau mana2 Jabatan Agama Islam dalam Negara kita.
— with Adam King and 47 others.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej