Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, July 31, 2018

PRU15 insyaAllah PAS bersama UMNO dan Islam akan bangkit

kita tunggu dan lihat pru15 nanti ... kalau UMNO dan PAS bergabung. Janganlah pentingkan ego hingga menghalang UMNO dan PAS bersatu atas kepentinga bangsa dan agama
Kalau di masjid boleh solat bersama, majlis kenduri bersama, kenapa di peti Undi tak boleh ??
janganlah terlalu lama kita mewarisi kebodohan .... dah beratus tahun dah rasanya kita jadi lemah kerana kebodohan ini !
kami dah buat analisa .. ada banyak kerusi yg berkemungkinan besar akan tumbang ... lebih lebih lagi kepercayaan rakyat dah mula pudar dgn PH

Barat dah mula kembali kpd Islam, kita di sini belum bermula. Allah taqdirkan imigrant naikan Islam.... dan ajaib sekali org barat menerima dengan lapang dada !
Setelah berbagi cara dan fahamam mereka anuti tidak menyelesaikan masalah... kini mereka mula sedar hanya islam saja sebagai pegangan yg sesuai sebagai penyelamat umat manusia .
beribu gereja bertukar jadi masjid, dikatakan setiap pintu rumah di eropah diketuk oleh Islam !
para pendita dan pentaksub kristian bimbang, mereka anggap itu adalah ancaman besar . padahal rakyat biasa perpandangan sebaliknya !
kita selalunya terbelakang.... lambat laun org ramai akan sedar juga apabila fahaman dan cara selain dari Islam tidak dapat menyelesaikan apa apa masalah pun
Yahudi nasrani menyerang pusat islam di timur tengah untuk mengekang kebangkitan ini... sebab ibu kebangkitan umat Islam ialah di timur tengah !!!
mampukah mereka mengekang dan menghalang kebangkitan ini ...
** Firaun tak mampu menghapuskan Nabi Musa dengan membunuh ratusan ribu bayi di nagaranya **

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej