Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Friday, August 3, 2018

kisah wanita bogel buat laporan rasuah

Sekian laporan mimpi aku tadi 😴
AyobHussin Pulau Keramat
Semalam di Pejabat SPRM gempar sebab seorang wanita berbogel datang untuk membuat aduan rasuah. Kakitangan SPRM menjadi cemas dan tidak tentu arah.
Apabila wanita tersebut mengeluarkan dokumen-dokumen bagi menyokong aduan rasuahnya itu seorang pegawai SPRM telah menegurnya kerana berbogel.
"Puan, kita mesti berpakaian sopan apabila berurusan di pejabat kerajaan. Puan tak boleh datang begini," kata pegawai SPRM dengan sopan.
Lalu dijawab oleh wanita bogel itu tadi...."Encik, saya datang nak buat aduan rasuah dan penyelewengan dan ini hal yang amat penting. Aurat tak penting. Jangan sibuk dengan isu aurat, lihat niat dan hati saya yang tulus ikhlas mahu menghapuskan rasuah dan nak selamatkan negara.
Lagipun encik boleh pandang je ke lain masa berurusan dengan saya. Mata tu jagalah sikit. Kalau kuat iman, takkan tak boleh kawal mata tu," balas wanita bogel itu juga dengan sopan.
Sekian laporan mimpi aku tadi 😴
CnP
cc: Pak Menteri Hanipa Maidin

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej