Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, October 29, 2014

PR mempermain-mainkan undang undang Malaysia ?

Cybertrooper BN / UMNO kata kita PR mempermain-mainkan undang undang Malaysia.... keh keh keh...
*****
di bawah ini debat saya dengan mereka :
Ayob Hussin BN mempermainkan undang undang.. tu nak nama hinakan negara lagi kah ?
Perlukah kami jelaskan makna dan maksud "Bn mempermainkan undang undang ? "
Lihat satu cukup laa... Saiful buat report dia dipaksa liwat (sepatutnya seksen 377A).... tapi dlm pertuduhan ialah dlm seksen 377B (suka sama suka) Apa makna suka sama suka ?
Kalau pertuduhan atas seksen 377A, kita yakin mereka tak akan menang kes ini, kerana pehak peguambela dah persoalkan seorang pemuda yg masih bertenaga mana mungkin tidak berupaya melawan anwar yg berumur 62 tahun yg sudah tidak bertenaga ?
... dan apa natijahnya ? kalau suka sama suka.. maknanya dua dua kena hukum lah... bukan anwar saja....(tapi kami percaya kes ini tak pernah berlaku pun... kerana banyak sangat percanggahan dan kenyataan yg keliru)

apa yg kami dapat tahu... Anwar perlu ditahan tak kira apa kes sekalipun... walaupun dia tak bersalah.... mereka akan cari jalan juga nak penjarakan anwar, kerana anwar menjadi ancaman politik kepada mereka. BUKAN KERANA ANWAR BERSALAH TAPI KERANA ANWAR MUSUH POLITIK BN !?
15 mins · Like

Deen Hasry (UMNO) >>> Berikut adalah sedikit fakta berkaitan dengan Anwar Ibrahim & Perihal Homoseksual serta Liwat..
Pertama :
Manusia pertama di muka bumi ini yang menuduh Anwar Ibrahim adalah seorang Homoseksual ialah Mendiang Karpal Singh. Tuduhan itu dilakukan dalam Persidangan Parlimen. Karpal Singh sebegitu bersungguh sungguh menuduh sehingga sanggup membawa Orang Kena Liwat masuk ke dalam Parlimen.
Perkara ini dicatat dalam Hansard Parlimen & Anwar Ibrahim tak pernah menjawab malah menafikan tuduhan Karpal Singh. Saman pun tiada.
Kedua :
Manusia kedua di muka bumi ini yang menuduh Anwar Ibrahim adalah seorang Kaki Liwat ialah Mat Sabu. Beliau menggelar Anwar Ibrahim dengan panggilan Pak Sheikh Anwar AL JUBURI!
Apabila ditanya apa itu Al Juburi - jawapannya adalah bermaksud Kaki Liwat!
Sekali lagi Anwar Ibrahim tak pernah menjawab malah menafikan tuduhan Mat Sabu. Malah Sangat Takut untuk menyaman.
Ketika :
Dalam hujah pembelaan Kes Liwat Anwar Ibrahim dengan Saiful Bukhari - Mendiang Karpal Singh menyatakan Liwat berlaku atas SUKA SAMA SUKA.
Karpal Singh tak mampu menidakkan perlakuan Liwat kerana Air Mani Anwar Ibrahim terbukti berada dalam punggong Saiful Bukhari!
Kesimpulannya adalah Anwar Ibrahim adalah seorang Homoseksual. Tak perlu berbalah lagi hal ini & ia langsung tiada kaitan dengan UMNO mahupun Tun Mahathir.
Harap maklum fakta mudah ini.
*
Mahukah anda ber'Perdana Menteri'kan seorang HOMOSEKSUAL?
Tak ambil pengajaran kah Kisah Kaum Nabi Lut AS di bumi Sadum?
12 mins · Like

Ayob Hussin >>>> kami bukannya nak pertahankan anwar... kami pertahan sistem keadilan.... tak kira siapa pun... walau Najib... walau pemimpin UMNO... walau dia warga marhaen sekalipun, dia perlu diadili dengan saksama tanpa ada prejudis.....

sepatutnya ... kalau ada keraguan dan percanggahan, ia perlu digugurkan... tapi kes ini dah banyak sangat keraguan
sekiranya tiada ada keraguan... ok... go ahead ! apa guna kita nak simpan pelaku maksiat dan dosa.... tapi biarlah kita adili dia secara telus dan betul betul mengikut undang undang... bukan mengikut nafsu dan kepentingan politik
Saya dah ikuti kes anwar ini sejak tahun 1998 lagi... masa tu pun dah banyak sangat keraguan kes... seperti kejap tukar tarikh... kejap tukar tempat... saya masih normal lagi.... masih boleh berfikir....

sebagai org yg normal, sekali lagi saja kes inaya, kes zalim, kes konspiracy ini berlaku... kes kes seterusnya... adakah kita akan mempercayainya... ?????
BOLEH KAH ?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej