Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Thursday, October 30, 2014

Soalan maut kepada saiful

>>> Sekadar pengkongsian dari rakan fb:Hello Saiful Bukhari Azlan, sila jawab persoalanberikut !
(1) Kamu dakwa diliwat dengan paksaan, tetapimengapa kamu membawa minyak pelincir kerumah Anwar?
(2) Kamu dakwa sakit diliwat selama 30 minit,kalau sakit, mengapa laporan perubatan dariHospital Pusrawi menunjukkan tidak ada kesanliwat atau kesan cedera di lubang dubur selepasdiliwat selama 30 minit?
(3) Pihak hospital mengesah tiada kesan cederadi lubang dubur kamu tetapi ada kesan dicucukdengan benda plastik, adakah kamu cucukdengan sendiri?
(4) Kamu dakwa sakit perut dan lubang duburselepas diliwat, tetapi mengapa kamu tidakmembuang besar dan masih boleh memelihara/mengekal air mani dalam dubur kamu selama 3hari?
(5) Kamu dakwa menyapu minyak pelincir dilubang dubur dengan sendiri dan minyakpelincir itu jatuh atas karpet semasa diliwattetapi tiada bukti dijumpai oleh forensik.Kenapa?
(6) Kamu serahkan dua seluar dalam kepadapolis pada 29/6 sebagai bukti, tetapi mengapaseluar dalam yang mempunyai kesan air manibukan seluar dalam dipakai pada hari kejadian,manakala seluar dalam yang dipakai pada haridiliwat telah dicuci. Mengapa kamu cuci seluardalam yang mempunyai bukti penting itu?
(7) Kamu dakwa diliwat pada 26/6, mengapakamu masih pergi ke rumah Anwar Ibrahimuntuk menjamu selera pada 27/6?
(8) Kamu dakwa diliwat pada 26/6, mengapakamu hanya membuat laporan polis pada 29/6,setelah 3 hari?
(9) Kamu dakwa diliwat pada 26/6, mengapakamu berjumpa Najib di kediaman peribadinyapada 24/6 dan berhubungi dengan bekas KetuaPolis Negara, Musa Hassan pada 25/6?
(10) Kamu dakwa diliwat dengan paksaan olehAnwar yang berusia 62 tahun pada masa itu,mengapa kamu yang berusia muda danbertenaga (23 tahun) tidak melawan?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej