Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Friday, April 24, 2015

Kenali PasMa

Assalamualaikum...
Kenali PasMa:
Saya orang pas, saya sayang pas, tapi:
1. Hari hari belasah presiden.
2. Hari hari belasah majlis syura.
3. Hari hari bela PKR & DAP.
4. Asal ada ruang saya belasah pas.
5. Saya masih beri wala dan kesetiasaan kepada jamaah lama saya.
6. Kalau menulis mesti saya sindir sinis atau kutuk ulamak.
7. Kalau ada sesiapa belasah ulamak, saya tumpang semangkuk.
8. Kalau ada ulamak balas balik, saya akan nasihat ulamak supaya cool.
9. Kalau ada sesiapa khianat parti saya akan kata mereka hero.
10. Kalau ada sesiapa yg kutuk tindakan hero saya itu akan saya kata mereka pengkhianat dan tidak berlapang dada.
11.Kalau org pertahan ulamak..saya kata taksub.. ulamak bukan maksum..hanya nabi.
12.Kalau nak berjaya ke putrajaya takkan berjaya..kena buang ulamak Islam...penghalang besar !
13. Pemimpin pas dari ulamak kolot..pas tak patut hanya pilih pemimpin dari ulamak walaupun bukan syarat utama..
14 Kalau bersekongkol dgn puak puak anti sama sama serang ulamak anti hudud sister in islam yang hina islam transgander ok..octoberfest pegang anjing ok..diam jangan komen apa apa ! 
Yg penting serang ulamak!
Orang jenis apakah ini?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej