Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, April 30, 2016

ketika kalah dalam PRU, anda memekak SPR berat sebelah, BN rasuah pilihanraya, black out, pengundi hantu dan macam-macam lagi, tiba-tiba hari ini semua itu seolah-olah tak ada

Dr tanaka~
SILA BUAT PERHIMPUNAN KEPUNG RUSILA
Oleh: Dr Tanaka Mutafa
1) Ramai haters Presiden PAS mengaitkan tumbangnya kerajaan PAS Terengganu dan hanya memerintah satu penggal disebabkan kelemahan beliau. Saya tak nafi Presiden PAS ada beberapa kelemahan, tetapi saya tidak anggap kelemahan beliau menjadi penyebab kejatuhan kerajaan PAS Terengganu.
2) Suatu ketika dahulu, ketika kalah dalam PRU, anda memekak SPR berat sebelah, BN rasuah pilihanraya, black out, pengundi hantu dan macam-macam lagi, tiba-tiba hari ini semua itu seolah-olah tak ada. Semuanya bertukar menuding jadi ke arah Presiden PAS.
3) Selama ini alasan pengundi hantu, black out etc tu semua tipu laaa. Sia-sia lah buat perhimpunan Bersih sampai 4 siri kerana mahu pilihanraya yg bersih. Oleh sebab kekalahan disebabkan Presiden PAS, lebih baik anda buat perhimpunan Bersih mengepung Rusila. Ia lebih membenarkan teori anda.
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej