Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, April 6, 2016

PAN bukan saingan kami, ia tidaklah kuat seprtimana yg digembargemburkan oleh setengah pihak

Setuju sangat dengan pandangan Tuan Guru Haji Hadi. Tapi pelik .. Ntah kenapa ramai walaunta tokong Lim terutama dari parti AMANAH panas dengar pandangan TGHH ni .. padahal biase2 je .. Agaknya betul kot apa yang dikata TGHH .. Banyakkan istighfar ye walaunta2 PAN tokong Lim.

Parti Amanah Negara (Amanah) bukanlah sebuah parti yang memberi saingan besar kepada PAS pada Pilihanraya Negeri Sarawak (PRN) ke-11 akan datang.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata rakyat juga telah menyedari bahawa Amanah ibarat khadam kepada parti DAP.

Penjelasan ringkas dari saya (individu) .. Ramai pihak bertanya tentang PAN, maka, TGHH hanya menjawab dgn tenang, PAN bukan saingan kami, ia tidaklah kuat seprtimana yg digembargemburkan oleh setengah pihak n. jadi tak perlulah risaub.. saingan kami adalah Umno BN. Kami tidak perlu risau pada PAN jika mereka nak bertanding melawan kami, masuk lah. Kami menentang Barisan Nasional yang telah lama bertapak di Serawak dan tidak mampu membantu rakyat. Jadi, kami yakin dengan calon tempatan yang berwibawa dan berpendidikan ditambah anak muda mampu memikul amanah agama dalam memastikan Serawak sejahtera bersama Pas ..

SENYUM

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej