Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, December 30, 2014

Sejak bila Isteri PM boleh guna Jet Rasmi tanpa kehadiran PM ?



Sejak bila Isteri PM boleh guna Jet Rasmi tanpa kehadiran PM ? 

soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! soal Blogger UMNO !!! 

Blogger UMNO laaaa.. bukan kami yg kata !

***Hebat betul Najib.. pergi makan angin sambil bermain Golf dengan Obama di Hawaii gunakan jet lain.. balik pula menggunakan jet lain kedua-duanya milik Kerajaan yang kos operasinya ditanggung oleh rakyat..

Gambar di atas ialah jet yang digunakan untuk membawa pulang Najib setelah beliau terpaksa membatalkan cutinya setelah teruk menerima kecaman dari rakyat bukan macai.. ianya adalah milik TUDM. dari jenis Boeing 737-700

Manakala gambar di bawah pula ialah gambar jet yang digunakan oleh Najib sekeluarga untuk pergi makan angin ianya adalah pesawat Airbus A319 9M-NAA.

baca lagi di sini:

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2014/12/sejak-bila-isteri-pm-boleh-guna-jet.html
.............

Nak tunggu Najib jawab.. tunggulah sampai 'Babi boleh terbang'..

Hoiii itu duit rakyat semua ! Pasaipa pula dia boleh guna untuk tujuan peribadi...
Hoiiii sahabat dari UMNO... hangpa semua dah bisu kah ?
akai mana ?

ammmboih...kalau ada org biasa curi duit hangpa RM5 je... hangpa boleh pukui separuh mati... ini org pula hangpa nak pertahan dan sanggup mati !

Bagaimanapun persoalan Ketua Penerangan AMK itu dijawab oleh Blogger UMNO dan beliau juga mempersoalkan sejak bila Isteri Perdana Menteri berhak menggunakan Jet Rasmi Kerajaan tanpa kehadiran Perdana Menteri?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej