Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, November 9, 2015

Saya rasa Jakim perlu dimansuhkan. Saya tidak fikir Jakim perlu wujud. Apa yang kerajaan takut ?

"Saya rasa Jakim perlu dimansuhkan. Saya tidak fikir Jakim perlu wujud. Apa yang kerajaan takut ?
Anda mempunyai 13 mufti dengan 13 fatwa yang berbeza dan 13 cara berlainan untuk mendalami (agama)..."
Jika ada yang mahu mengatakan Jakim sangat diperlukan "melindungi" kesucian agama Islam, tegas Tawfik.....Maka Agong, Sultan, imam (ulama) dan mufti mampu menggalas tugas itu.
...See More
Pada zaman dulu, ketika Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) belum ditubuhkan, Putrajaya tidak memberitahu rakyat Malaysia beragama Islam bagaimana…
THEMALAYSIANINSIDER.COM

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej