Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, January 2, 2016

Husam kata dia pegi majlis mkn mlm PAN sebab nak ikut cara Hj. Hadi jumpa Najib

Husam kata dia pegi majlis mkn mlm PAN sebab nak ikut cara Hj. Hadi jumpa Najib.. koh..koh..koh..koho bekecek koho bodo mu Huse...Mu ado napok ko Hj. Hadi gi majelih make male puok UMNO? Hj. Hadi jupo Najib atah pentas rasmi..Hj. Hadi bacoke ayat quran nasihat Najib atas pentas supayo perintah ikut isle..mu pulok nasihat gapo ko ahli PAN dale majelih tu? mu ado peringat ko ahli PAN jange amik mula bendo doh wakaf maso dale PAS? mu ado nasihat ADUN/MP yg bawok lari kerusi yg mene atah watikah PAS supayo bui mula mandat ko rakyat? Mu ado nasihat ko ahli PAN..udkhulu fi silmi kaaafah..buke amik hok yg DAP setuju jah? Bo la Huse..gi mapuh la mu nge sek2 bengong mu..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej