Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Thursday, July 7, 2016

DAP - Edisi mengata dulang paku serpih


0:00
1,831 Views
Hanisya Abdul Hamid
Edisi mengata dulang paku serpih .. dulu mengutuk pihak lawan kini bila dah ada kuasa lagi lebih dia punya perangai.
Dulu kata tiada istilah gigit tangan yang menyuapkan makanan sebab memang tanggung jawab mana-mana kerajaan membela nasib rakyatnya tidak kira apa fahaman politik.
Dulu cakap wang kerajaan adalah wang dan dana rakyat .... kini boleh berikan amaran bentuk ugutan pula kepada Penang Institute agar tidak mengatakan benda-benda buruk terhadap Kerajaan Pulau Pinang pimpinannya .. kerana Penang Institute mendapat dana dari kerajaan Pulau Pinang .... seandainya Kerajaan DAP/PH tumbang Penang Institute tidak mendapat peruntukkan kewangan sepertimana yang dapat hari ini.
Dulu laungkan jangan ada budaya ampu bodek kini sendiri mau diampu puji melangit.
Desak ada ketelusan dan keterbukaan serta ruang kebebasan pihak media dalam melaporkan sesuatu isu agar tidak terikat dengan pihak pemerintah ... kini baru hulurkan dana itu pun dana rakyat sudah mula memberikan amaran dan ugutan.
Sebab itu ada pihak mengatakan perbezaan pendapat dan pandangan serta kepelbagaian tidak dizinkan oleh kerajaan DAP/PH pimpinan Tokong Guan Eng ternyata benar.
Omak pernah cakap jika nak uji perwatakan seseorang berikan dia kuasa bukannya ketika dia berkempen bertempik kesana sini untuk mendapatkan kuasa.
TENKIU

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej