Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Thursday, March 5, 2015

Nak pilih Yg Mana ?

Kebenaran Tak Akan Dapat Dilihat Di Dunia Fana INI... Seseorang Manusia Akan Melihat Kebenaran Selepas Dia Mati... Aqal Manusia Lemah Untuk Menilai Kebatilan Dan Haq... Sebab Itu Allah Utuskan Nabi & Rasul... Seterusnya Ulama Al 'Amileen Sebagai Waris Dan Pendakwah.... Org Yg Takabbur... Selamanya Tidak Akan Mendapat Hidaayah Dan Mengetahui Kebenaran.....

Nak pilih Yg Mana ?

Nak Pilih Puak Pakai Serban Ke Atau Puak Tak Pakai Serban...? kerana Nabi Pakai Serban ! Nak Pilih Yg Dayyus Ke Nak Pilih Yg Tidak Dayyus ? NaK Pilih Yg Ada Ilmu Agama Atau Yg Jahil ?

Nak Pilih Yg Anak Anak Mereka ke sekolah Agama Atau yg Anak Anak mereka yg jahil tak pernah pergi sekolah Agama ? Nak Pilih Yg selalu ngajar Agama Ke Atau Yg Tak pernah Ajar Agama ?

Nak Pilih Yg Selalu Ajak Manusia Ta'at Allah Atau Yg Selalu Ajak Berhibur ? Nak Pilih Yg selalu laung "Allahu Akhbar" Atau Yg Selalu laung "Hidup UMNO/Melayu" ? Nak Pilih Yg Mahukan Perlembagaan Alquran Atau Yg Mahukan Perlembagaan Lord Reid ?

Semasa hidup , Anda Berhak Memilih Kerana Itu Hak Anda... Tapi Allah Berhak Buat Pilihan Ke mana Kamu akan dicampakkan selepas Mati !

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej