Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, March 16, 2015

Tetapi bagaimana dengan pemerintahan kak wan sendiri memerintah parti keadilan rakyat ?


1 hr · 
Laporan Polis. Keesokan nya datang YB Suhaimi Shafei dan YB Siti Mariah ke rumah buat lawatan sambil tengok vidio itu. Walaupun mereka nasihat saya buat laporan Polis, saya tidak berbuat demikian hanya kerana kami baru ambil alih Kerajaan Selangor. Saya telah buat Aduan Resmi kepada Presiden PKR dan Ketua Displin YB Nik Nazmi.. Presiden tidak pedulikan langgsung, dan YB Nik Nazmi pulak kata itu masalah peribadi.. Sehingga anak saya mohon pada saya supaya maafkan Ahli majlis yang terdesak dengan Jawatan Ahli Majlis MPK.. Tapi semangat perjuangan saya tidak putus, sehingga saya di jemput ke Sabah untuk membantu Cabang PKR Kota Marudu dan diikut ke banyak kawasan Sabah secara SUKA RELA... Walau bagaimana pun saya teruskan perjuangan saya melalui PAS di Semanjung, sehingga ada pada satu ketika dimana saya telah dilarang berceramah dalam N49, pada PRU13.. Jawapan saya pada Sahabat Ku Broamir Jebatjolo.. a) Presiden PKR tidak ADIL langgsung dalam Pemilihan Cabang dan Parti. b) Presiden PKR telah menghina Ahli2 PKR, secara menepikan Aduan2, sehingga yang tidak bersalah disingkir dan dipecat dari Parti. c) Rakan PKR kebanyakkan sekarang adalah dari Kroni2 Puak hantu Raya..
Minta maaf la rakan2 Reformasi.... Aku tetap aku.... Dulu aku berjuang disebabkan perjuangkan kebenaran dan menentang kezaliman .... Tapi sekarang aku tidak dapat follow kengkawan untuk bela anwar di penjara, atau izzah di lokap waima kak wan kerana kak wan sendiri tidak membela pejuang2 yg berani menegur pemimpin2 keadilan semasa pemilihan yang lepas.....
Izzah langsung tidak berbunyi untuk membela kami yang digantung, kak wan sendiri menolak tski dari membela rakyat Selangor dan anwar sendiri menggelar otai otai 98 sebagai pengkhianat keadilan....
Walaupun kami dipelawa masuk kembali ke dalam keadilan, kami tidak akan menerimanya selagi aduan aduan yg sebanyak 879 aduan tidak dijawap.... Selagi kes rasuah malek husin tidak diselesaikan.... Selagi pemilihan yg telus tidak dibuat dengan adil....
Jangan telunjuk lurus kelingking berkait....
Ibarat harapkan pegar tapi pegar makan padi.....
Bermunajatlah dan mintalah dengan Allah agar kezaliman kerajaan umno dibalas dengan adil.... Tetapi bagaimana dengan pemerintahan kak wan sendiri memerintah parti keadilan rakyat?
Adakah kak wan adil tentang pemilihan yg lepas?
Adakah kak wan tidak menzalimi ahli yg menegur pemimpin Pkr?
Adakah kak wan sebagai president parti telah menilai segala aduan ahli parti?
Aahhh banyak lagi jika otai2 98 hendak pertikaikan....
Kemana jokermin sekarang ini?
Azmin dah isi borang umno ke?
Keh3

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej