Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, February 7, 2018

kalau PAS berpakat ngan UMNO kenapa BN beriya iya sangat nak rampas Kelantan


sahabat PAN berhujjah ngan aku , dia kata PAS dah berpakat ngan UMNO , sebab tulah kami amanah tak mau sokong PAS... kita kena sokong PH katanya ...
TGHH dah tak boleh pakai ... dah tak relevan katanya
ku jawab 
"kalau PAS berpakat ngan UMNO, kenapa BN beriya iya sangat nak rampas Kelantan ?"
asyik dok kata TGHH begitu begini .... awat , hang ingat apa,
kami sokong PAS bukan kerana TGHH. Apa yg TGHH buat hingga hang benci melebihi si kafir harbi ...
aku tak pernah dengan hang hentan dan hina kafir harbi macam hang hina TGHH !
hang check balik laaa iman ... check balik !!
tak kan hang tak tahu sesoerang tu diharamkan syurga hanya kerana dia memutuskan silaturrahim sesama Mukmin .. Bukan sebaliknya !
hang buat apa yg sebaliknya ! Jalin silaturrahim dengan kaafir harbi, dengan mukmin yg ikhlas terhadap agama hang putuskan silaturrahim !
tentang putusnya hubunggan dengan si kaafir harbi, aku tak jumpa sebarang amaran dari Allah dan Rasulnya !!
yg aku jumpa ialah amaran dari Allah dan Rasul bagi sesiapa yg memutuskan silaturrahim sesama mukmin !!
sebangsat sebangsat mukmin yg istiqaamah dengan imannya tak akan bunuh org Islam ...!
TGHH ni istiqaamah berdoa untuk umat islam setiap kali solat 5 waktu ..
tapi ini balasan hang ?
fikir laaa jangan tak fikir !!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej