Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, March 19, 2018

Rora kantoi menipu



Rora kantoi menipu

Kepada Ustaz Dr Rozaimi Ramlee pakar hadas yang tersohor dan satu-satunya di Malaysia, sudah-sudahlah berdusta, memutarbelit kenyataan dan berlagak alim kucing.

Umum mengetahui bahawa ustaz adalah seorang pendusta dan sering berbalah untuk menunjukkan kononya ustaz adalah pembela islam sedangkan banyak kenyataan ustaz separuh masak dan menyebabkan pepercahan dalam agama islam.

Adakah ustaz lupa pada 18 May 2017 ustaz ada keluarkan poster doa laknat kepada nitizen dgn tuduhan kononya nitizen memfitnah ustaz?

Sedangkan nitizen hanya mohon ustaz tunjukkan bukti dan lapuran audit berkaitan perbelanjaan IQ dan sumber kewangan persatuan. Tetapi ustaz balas dengan doa laknat kepada nitizen.

Saya mohon ustaz hentikan kerja bodoh ustaz yang asyik menimbulkan perbalahan dan sering mengkritik sesiapa sahaja yang berlainan fikrah dan tidak sebulu dengan ustaz walaupun mereka tak pernah pedulikan ustaz.

Adakah ustaz rasa dengan mengambil kesempatan mengkritik sesiapa sahaja akan menaikkan populariti ustaz dan golongan liberal yang bernaung di belakang ustaz? Ternyata ustaz silap. Nitizen semakin meluat dengan ustaz dan juga golongan liberal yang dipertahankan ustaz.

Akhirkata dari saya, ustaz jagalah tingkah laku ustaz agar tidak menimbulkan fitnah terhadap islam.

Ahmad Qayyim
Pengkritik tak bertauliah.
Anti wahabi liberal.

Ada seorang saudara "muka konfiden" kata: "Saya tidak akan berdoa Ahzab atau berdoa kehancuran kepada sesiapa pun dalam isu ini. Saya harap anda juga begitu."

Komen saya: "Kamu orang memang POYO dan MUDAH LUPA, bila rasa dianiaya dan difitnah, semua perasan diri tu macam Saad bin Abi Waqqas RA. Sebenarnya kamulah orang-orang yang menyalahgunakan nama "Sunnah" untuk kepentingan puak kamu."

Mendoakan Allah turunkan azab kepada orang lain boleh pula ye? Jangan delete pulak poster ni drp page kamu orang ye.

- Imran Al-Malizi

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej