Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Saturday, March 31, 2018

SOALAN ANAK MUDA KEPADA PH


SOALAN ANAK MUDA KEPADA PH.
Saya sebagai rakyat dan anak muda Malaysia bertanya soalan kepada beberapa pimpinan PH termasuk YB Terence Ng dan YB Rafizi Ramli.
Soalannya, saya yakin DS Najib akan dibicarakan jika PH memerintah. Soalan saya adakah DR M juga akan dibicarakan di atas segala salah guna kuasa dan ratusan bilion wang rakyat yang diseleweng seperti yang didedahkan PKR, DAP termasuk DSAI suatu masa dahulu sekiranya PH memerintah???
Rata-rata tidak ada yang menjawab soalan ini. Mungkin tidak mampu atau tidak mahu. Kecuali YB Terence yang mengatakan bahawa tidak ada bukti DR M bersalah.
Lalu saya susuli dengan pertanyaan adakah selama ini DAP PKR DSAI berbohong? Adakah DAP sanggup berbohong dan melemparkan fitnah kepada rakyat dan semata-mata untuk kuasa?
Soalan ini masih tidak ada jawapan dari YB Terence. Namun, terima kasih atas jawapan awalnya.
Apapun soalan ini adalah soalan anak muda Malaysia. Kerana anak muda sudah tidak tahan dengan kezaliman UMNO dan tidak mahu mengangkat pimpinan spesis/dna yang sama pada PRU 14 nanti.
Mungkin semua anak muda khususnya first time voters boleh bertanya soalan ini kepada YB2 atau pimpinan PH di tempat anda. Mungkin ada yang cerdik dan waras yang dapat memberikan jawapan yang meyakinkan.
At this point, PAS always my choice.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej