Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Wednesday, January 28, 2015

Surat Dari Syeikh Ali Ashobuni untuk Tuanguru Dato Nik Abd Aziz


Page Liked · January 27 · 
 

Surat dari ulama' utk Ulama'.. Dari Syeikh Ali Ashobuni untuk Tuanguru Dato Nik Abd Aziz.. terjemahannya..

Kpd Sahabatku yang mulia / Sheikh Nik Aziz Nik mat, semoga Allah memelihara dan melindunginya.

Telah sampai kpd saya berita berkaitan kesakitan Tuan, saya doakan semoga Allah menyembuhkan Tuan, dan menganugerahkan kesabaran atas ketentuan Allah, ini adalah ibtila' yang akan menguji sesiapa yang dikasihinya di kalangan hambaNya.

Saya juga bersyukur kpd Allah kerana telah memberikan kekuatan kepada Tuan untuk berkhidmat kpd agamanya, kitabnya dan kpd ummat seluruhnya. Saya bermohon kpd Allah yang maha besar, Tuhan yang memiliki arasy yang besar semoga Tuan disembuhkan, dan semoga diteruskan kelebihannya kpd Tuan, semoga Allah menutup usia kita bersama dengan Iman.

Saudaramu 


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej