Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Tuesday, September 23, 2014

Saya tak akan terlibat dengan mana mana org yg mencaci

Saya tak akan terlibat dengan mana mana org yg mencaci, mencerca mukmin, saya sedar diri sya. bila bila masa saja nyawa ini akan melayang.... pahala dan dosa , neraka dan syurga hanya bersempadan umpama mata putih dan mata hitam.

Saya harap dakwah ini
 akan memberi manafa'at kalau tidak kepada org lain, ia memberi manafa'at kepada diri sendiri, dan ia akan menjadi saksi di depan Allah nanti.

Firman Allah yg bermaksud. 

Sesungguhnya mereka yg membuat fitnah terhadap mukmin, (agar jadi kacau bilau dan malapetaka) maka bagi (habuan bagi mereka) nya neraka Jahannam dan mereka ini akan kekal di dalamnya selamanya. Tidak ada penolong baginya untuk keluar dari Neraka Jahannam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej