Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, September 29, 2014

Kerajaan adalah untuk semua, ia harus menjadi seperti itu

Kerajaan adalah untuk semua, ia harus menjadi seperti itu. Tetapi rakyat dilayan berbeza beza! MB Terengganu yang telah berkata bahawa rakyat yang menyokong PR, tidak akan mendapat projek dari kerajaan tempatan. Manakala di Selangor, MB akan menawarkan bantuan tanpa mencari warna rakyat! ... dan Ketua Audit mempunyai Rekod Buruk Kerajaan, ia membuktikan keberkesanan BN???
Kenapa di negara Media, parti-parti pembangkang tidak dibenarkan suara mereka? Saya telah diserang kerana membuat semua dasar-dasar kerajaan dan prestasi. Mengapa pihak pembangkang harus dikritik. Bilakah kerajaan Umno-Baru yang menentukan dasar negara dan memegang tali beg tangan (perbendaharaan) ?
Kerajaan Persekutuan mengawal ketat wang untuk dibelanjakan di negeri-negeri seperti Kelantan dan negeri pembangkang. Ini adalah salah!
Sesiapa yang suka UMNO, Tahniah. Tetapi Takziah kepada anda kerana anda tidak boleh dakwah pemimpin anda untuk cinta Allah 100%. Sekarang anda berasa kesan daripada mereka. Mendapatkan wang semasa pilihan raya. Kehilangan wang selepas pilihan raya. Anda telah memilih UMNO. Jika UMNO adalah Kumpulan terbaik beritahu saya mengapa mereka telah membuat terlalu banyak masalah di sepanjang sejarah?
Rasuah, menipu, penyelewengan... Tapi mengapa?
MENGAPA?MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA? MENGAPA?
Kita tidak boleh memahami! Kami percaya Anda juga begitu !
Mengapa cara politik Malaysia adalah seperti itu??? MENGAPA?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej