Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Sunday, September 28, 2014

Tak mengapa asalkan mereka taat raya melayu !?


Jangan Hina Raja Kita
Bismillahirrahmanirrahim.
Salam kpd umat Islam sekelian,
1. Apabila Sultan Selangor mangkat, iaitu Sultan Muhammad dpd keturunan kesultanan Melaka yang asal dan sebenar, British telah melantik Sultan Abdul Samad yang bukan dpd keuturunan Sultan Selangor yang asal dan sebenar sebagai Sultan Selangor yang baru.
2. Raja Mahadi bangkit memberontak terhadap penjajahan British di Selangor.
3. Baginda Sultan Abdul Samad menyokong penjajahan British dan turut menentang Raja Mahadi.
4. Kaum Cina di bawah Kapitan Cina Yap Ah Loy menyokong British dan
berperang dengan Raja Mahadi dan para pemberontak Melayu. Cina kafir memerangi Islam . Tak apa kerana Cina kafir mempertahankan Raja Melayu.
5. Sultan Pahang dan Sultan Kedah masing-masing menghantar pasukan-pasukan perang Melayu untuk menyokong British dan memerangi para pemberontak Melayu di Selangor. Ini adalah gejala Melayu lawan Melayu, dan Islam lawan Islam.
6. Di sisi Allah swt, maka kafirlah angkatan-angkatan perang Melayu Pahang dan Kedah ini. Kafir pun tak apa kerana Melayu Pahang dan Melayu Kedah menyokong dan mempertahankan Daulat Sultan Selangor.
7. Melayu mesti sanggup masuk Neraka Tanpa Hisab, seperti angkatan-angkatan perang Melayu Pahang dan Melayu Kedah ini, asalkan Daulat Raja-Raja Melayu kita tetap diperlihara dan dipertahankan. Taat setia yang membuta tuli seperti inilah yang amat dikehendaki dan diagung-agungkan oleh kerajaan kita.
8. Setelah 40 tahun berperang, Raja Mahadi akhirnya telah ditangkap di Selangor dan di bunoh di Singapura. Eloklah Baginda Raja Mahadi dibunoh kerana menderhakai Raja kita. Namun, kita mesti ingat bahawa Baginda Raja Mahadi mati sebagai syuhada yang dikasihi Allah. In Syaa Allah Baginda sudahpun masuk Syurga tanpa hisab!
9. British telah membawa masuk kaum-kaum kafir Cina dan India ke Tanah Melayu dan jadilah Selangor sebagai negeri milik puak kafir Cina sehingga sekarang. Tokong-tokong Cina, kuil-kuil Hindu dan Gereja-Gereja Kristian tersergam di mana-mana saja di Selangor dan di Malaysia. Tak apalah kerana puak kafir yang kaya-kaya ini majoritinya sokong Raja-Raja kita.
10. Melayu semakin senget di Selangor dan di Malaysia. Senget pun tak apa, kita masih ada Raja-Raja Melayu kita, iaitu Raja-Raja Melayu dpd keturunan yang dilantik oleh British dulu itu.
11. Melayu pupus pun tak apa asal kita ada Raja-Raja kita. Hina Islam pun tak apa asalkan jangan hina Raja-Raja kita.
12. Raja kita telah melantikkan Melayu Singapura sebagai MB Selangor yg baru. Bagus ini. Maklumlah Melayu Singapura pandai sedangkan Melayu Selangor bingai semuanya. Tak lama lagi akan penuhlah di dalam gereja DUMC dengan Melayu Selangor. Jangan bimbang, mereka tetap akan kekal menyembah Allah di dalam gereja itu.
Daulat Tuanku!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej