Whatsap Saya

Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta Terkini 2020

koleksi kitab

Monday, September 1, 2014

KENAPE MURTAD MASUK KRISTIAN

KENAPE MURTAD MASUK KRISTIAN
○○○○○●●●●●●●●○○○○○○○○○○○○
!
NAHUZUBILLAH
!
Nama saya Salleh Bin Omar, nama Kristian Joseph. Saya di lahirkan di Kedah pada 5/5/1940, bapa saya seorg India Muslim & mak saya org Banting, Selangor.
!
Bapa saya telah pulang ke India & emak saya berada di Kedah, Pondok Kg Pisang. Pada 1970 saya telah pergi ke Johor Bahru untuk mencari kerja bersama2 Kawan2 tetapi gagal. !
Saya terpaksa tidur di stesen keretapi. Saya telah bertemu dgn seorg paderi bernama Father Chong.
(Terkenal di johor bahru)
!
Kami diberi :-
layanan istimewa,
tempat tinggal,
makan, minum
&
tinggal selama 2 tahun.
!
Kami diajar sembahyang dlm bahasa Inggeris.
!
Pada 1974, saya telah bertemu dgn seorg paderi besar di Malaysia, dari Kuala Lumpur bernama Kamaruddin Hj Ahmad. Beliau telah membawa saya tinggal di seksyen 14,Jalan Gasing, Petaling Jaya.
!
Kami belajar selok belok agama Kristian di Gereja Jln Gasing & dibina khas utk org Melayu beragama Islam (ada hingga sekarang) .
!
Setelah satu tahun saya tinggal disana, saya telah dihantar ke Indonesia selama 6 bulan, belajar cara-cara untuk:-
sembahyang org mati,
talkinkan org
&
macam-macam lagi dlm Bahasa Malaysia.Saya belajar sekali dgn Ibu Tien Suharto yg menjadi :-
Pemimpin Agong Wanita Kristian seluruh Asia
&
Bendahari Agong wanita Kristian seluruh Indonesia.
!
Saya pulang ke Malaysia, kemudian dilantik sebagai pendakwah dari Perlis hingga ke Johor Bahru.Oleh kerana saya aktif di gereja, saya dihantar pula ke Filipina selama 1bulan, belajar selok belok Kristian dlm bahasa Inggeris & Bahasa Malaysia kerana terdapat org Malaysia, Singapura & org Filipina.
!
Kemudian saya balik ke Malaysia sebagai pendakwah:-
dibayar $60.00 sehari,
kenderaan percuma,
seramai 6 orang.
!
Selepas itu dihantar ke Singapura selama 1 bulan di Port Carzy bersama En Aziz org Telok Intan. Beliau adalah Setiausha Agong Persatuan Melayu Kristian Singapura.
!
Beliau juga adalah bekas Tentera Udara Di Raja & memegang jawatan setiausha agong Kristian Singapore.
!
Saya, ketua dakwah bersama 6 org kawan. Saya dihantar ke Baptish Church di Ipoh, dibekalkan duit
RM$1,400.00, bersama 2 org kawan & sebuah kereta untuk mengkristiankan pelajar2 & pemuda2 Negeri Perak.
!
Pada bulan Januari tahun lepas saya berasa tak tenteram & telah bertemu dengan Tuan Ibrahim, Kadi daerah Ipoh & Membawa saya bertemu Mufti Negeri Perak & En Azlan, Pengarah Jabatan Agama & saya terus bertaubat.
!
Jumlah Kristian seramai 3,000 org telah dikristiankan, terutama penduduk :-
Negeri Perak
Manjoi dan Rapat Setia (Perak)
&
Johor Bahru.
!
Senang untuk mengenali mereka Lelaki - Berseluar hitam, berbaju putih, bertali leher Hitam, bawa beg James Bond (elaun satu hari $60.00). &
Perempuan - Berbaju putih skirt hitam & reben hitam.
Lokasi:-
Di Kuala Lumpur - Daya Bumi, Kota Raya & Sg Wang Plaza.
!
Cara-cara berdakwah:
!
Mereka akan menemubual, tanya asal terutama pencari kerja. Pendakwah akan :-
belanja makan apa saja,
mempelawa tempat tinggal
(asrama 120 katil, makan disediakan) didakwah dgn kaset, cara perlahan-lahan diajak sembahyang dgn diberi satu cross selepas dibawa sembahyang akan diberi sejenis air hitam (holy water).
!
Istaqfirullah
!
Setelah diberi minum-1 minggu lidah menjadi hitam, tidak boleh mengucap & mendengar azan macam menutup telinga, hal dakwah Islam tidak mahu. Air itu khusus untuk org Islam sahaja.
!
Kewangan gereja $12.6 juta, sumber dari Sabah, Serawak,Filipina & Singapura.
!
Motorola adalah penyokong dakwah Kristian ini (terletak di Petaling Jaya, Pulau Pinang & Senawang).
!
Senawang terlibat seramai 200 org, ketua di Senawang, Haji Hanapi Saat &
Hj Ismail Orang Sungai Petani Kedah. Haji Hanapi bekas guru - akibat desakan hidup terpengaruh dgn Kristian.
!
Sekolah yg paling teruk dilanda Kristian ialah Victoria Institution. Pengetuanya En Ismail Rahim. 20 org telah Kristian.
susah untuk diberi nasihat kerana kebanyakannya anak menteri & datuk-datuk.
!
Di Ipoh :-
Sekolah Tengku Abd Rahman (STAR)- 2 org .
Sekolah teknik seorg pelajar perempuan (bersalib) telah bertaubat, !
Bila saya tanya, katanya untuk main-main saja, akhirnya dia bertaubat.
!
Di Banting
Kamariah bt Sidek - lepasan sekolah ditarik oleh seorg guru Cina (pendakwah Cina dibayar $165.00 sehari)
En Salleh Omar yg menawarkan cek sebanyak $10 juta kepada Yusof Noor untuk mengadakan persidangan Kristian sedunia (sebagaimana tersebar di akhbar) 1982.
!
Salasiah bt Sidek- Sekolah Tengku Khursiah, Seremban balik ke Nibong Tebal, accident motor, didalam tudungnya ada salib.
!
Punca terjebak dalam Kristian:
1. Desakan hidup
2. Kurang agama
!
En Salleh telah dapat menarik 300-400 org masuk Kristian. Beliau sekarang bekerja dengan Badan Kebajikan Islam Perak(walau pun dah beragama kristian secara rahsia)
!
Beliau mendedahkan juga matlamat 1990 untuk menawan satu Malaysia/Brunei kepada Kristian.
Padri Besar di Malaysia ialah Kamaruddin Hj Ahmad.
Pairin Ketingan adalah penaungnya
&
saya sebagai timbalan padri itu.
!
Beliau telah dihantar ke Melaka (masjid paling banyak). Beliau pergi setiap masjid bertanya imam & bilal untuk membuat kajian mengapa umat Islam malas ke masjid Selepas mesyuarat 3 hari saya hantar 6 orang pendakwah, tidak sampai sebulan 400 orang telah masuk Kristian di Melaka.
!
Target Kristian:
Pemuda yg tidak faham agama, ada yg tidak tahu Fatihah.
!
Cara untuk masuk Kristian, mereka perlu gambar 2 keping dan duit setem $7.00 pergi ke mahkamah di Selangor,
Kedah,
Kuala Lumpur angkat sumpah. Nama dalam kad pengenalan tidak ditukar (sukar nak dikesan)
!
Beliau beri penerangan kepada
1. Polis Bukit Aman
2. Pusat Islam (untuk menyedarkan umat Islam)
!
Seorang bekas padri
Abd Rahman Yaakob (Pengarah Anti Dadah,Batu Gajah) pernah menjadi paderi selama 23 tahun. En Abd Rahman adalah berdakwah di dalam bahasa Inggeris. Beliau sebagai padri dikenakan 4 syarat:
!
1. Tidak boleh hisap rokok
2. Tidak boleh minum arak
3. Tidak boleh makan benda-benda berdarah
4. Tidak boleh kahwin.
!
Holy water dibawa dari Indonesia (Ketua padri Indonesia) bapak Bruto yg menyediakan air ini. Percetakan buku-buku Kristian di Cheras telah disiasat & mereka ada lesen.
!
Ketua padri Kamaruddin Hj Ahmad Berkata, dakwah Kristian sebanyak 3 negeri tak boleh dimasukI Kristian iaitu,
Kelantan,
Kedah
&
Terengganu, mereka pernah dipukul hingga patah tangan.
!
> > > > >> > PENGUMUMAN - HARAP DISAMPAIKAN KPD ORG ISLAM KITA
"Sebarkanlah walau satu ayat pun" (Sabda Rasulullah SAW)
!
"Nescaya Allah Memperbaiki bagimu amalan-amalanmu & mengampuni bagimu dosa-dosamu.Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Ny na, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yg besar." (Surah Al- Ahzab:71)
ya Allah...tetapkanlah hati kami agar tidak terpesong ke jalan yang
salah...ALLAH huakbar

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Mesej